
Yapon “Ma” fəlsəfəsi ilə məkan arası boşluqlar
Yapon memarlığı və estetik düşüncəsinin ən incə cəhətlərindən biri “Ma” anlayışıdır. “Ma” sözünün birbaşa tərcüməsi çətin olsa da, o, məkan və zaman arasındakı boşluq, fasilə, nəfəs yeri kimi izah edilir. Bu fəlsəfə sadəcə memarlıqda deyil, incəsənətdə, musiqidə, hətta gündəlik həyatda da özünü göstərir. “Ma” bizə öyrədir ki, məkanın və həyatın dəyəri yalnız onun “dolu” tərəflərində deyil, həm də boşluqlarında gizlidir.
“Ma” fəlsəfəsinin mahiyyəti
Yapon estetikası üçün “boşluq” əskiklik deyil, əksinə, harmoniya və balans yaradan əsas elementdir. “Ma” anlayışı:
-
Sakitlik və nəfəs alma yeri yaradır. İnsan məkanla tək qalaraq ruhunu dincəldə bilir.
-
Hərəkəti tamamlayır. Məsələn, musiqidə səssizlik not qədər vacibdir.
-
Təsəvvürü oyadır. Boşluq insanın xəyalları ilə tamamlanır, beləliklə hər kəs məkanı öz təxəyyülünə görə “doldurur”.
İnteryerdə “Ma” fəlsəfəsi
Daxili məkan dizaynında “Ma” prinsipinin tətbiqi sadəlik və balans üzərində qurulur.
-
Minimalist yanaşma: Hər bir əşya məqsədli seçilir, artıq detallar atılır.
-
Açıq boşluqlar: Divarlar, mebel və dekorasiya arasında nəfəs ala biləcək məsafələr buraxılır.
-
İşıq və kölgə oyunu: Pəncərələrdən süzülən təbii işıq boşluqları vurğulayaraq sakit atmosfer yaradır.
-
Sadə rənglər: Ağ, bej, açıq boz və pastel tonları “Ma” fəlsəfəsini daha aydın hiss etdirir.
Psixoloji təsirləri
“Ma” fəlsəfəsinə uyğun dizayn insan psixologiyasına bir neçə müsbət təsir göstərir:
-
Stressi azaldır – artıq əşyaların yaratdığı gərginlik aradan qalxır.
-
Konsentrasiyanı artırır – sadə və balanslı mühitdə diqqət dağılmır.
-
Ruhsal balans yaradır – boşluq sakitliyi, daxili harmoniya isə məkana yansıyır.
Nəticə
“Ma” fəlsəfəsi bizə öyrədir ki, interyer yalnız əşyaların toplamı deyil, həm də boşluqların estetikasıdır. Məkanda yaradılan bu boşluqlar nəfəs almağa, düşünməyə və hiss etməyə imkan verir. Evimizdə və ya iş otağımızda “Ma” prinsiplərini tətbiq etməklə həm vizual harmoniya, həm də daxili rahatlıq əldə edə bilərik.